Nazywam się Aneta i jestem wirtualną asystentką. 

Zanim jednak zaczęłam pracować zdalnie, przez ponad 10 lat pracowałam w administracji publicznej – w czterech różnych jednostkach  samorządowych. Początkowo jako referent a kończąc na stanowisku głównej księgowej. Niestety typ tej pracy, monotonność wykonywanych czynności, ciągłe zmiany przepisów i stres z tym związany sprawiły, że zaczęłam odczuwać wypalenie zawodowe. 

Postanowiłam wziąć sprawy w swoje ręce i się przebranżowić. Ukończyłam Bootcamp Wirtualna Asystentka i Social Media u Eli Wolińskiej oraz wiele innych kursów. Pozwoliły mi one wejść w świat online i świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Wiem również jak ważny jest ciągły rozwój i praca, dlatego nie poprzestaję na tym i wciąż zdobywam nowe umiejętności.

Kiedy pracowałam na etacie byłyśmy w biurze we trzy i obsługiwałyśmy kilka jednostek naraz. Mnogość zadań, ich zróżnicowanie i poziom “ważności” wymusiły na nas wypracowanie odpowiednich procedur. Każda z nas odpowiedzialna była za inny dział, co pozwoliło nam usprawnić pracę i skupić się na wykonywanych zadaniach.

Wiem, czym jest profesjonalizm i dyskrecja oraz jak ważne są dobre relacje i partnerstwo oparte na zaufaniu. Moja poprzednia praca pozwoliła mi wypracować te cechy. Nauczyłam się również jak niezwykle ważna jest komunikacja i delegowanie zadań w zespole.

Moim mottem jest zdanie: “Nie ma problemów są tylko wyzwania” [D. J. MacHale]

 

umiejętności jutra
dostępny design
certyfikat Aneta Banach
szkolenie Aneta Banach
szkolenie Aneta Banach
certyfikat Aneta Banach